Львівський державний університет фізичної культури імені Івана Боберського

На кафедрі теорії і методики фізичної культури активно розвивається студентська наукова діяльність, що є невід’ємною складовою професійного становлення майбутніх фахівців.

 Під час вивчення навчальних дисциплін студенти проводять власні наукові дослідження, вчаться формулювати висновки, аргументовано доповідати та представляти результати перед аудиторією, готувати, оформляти й публікувати наукові статті.
 
Під час педагогічної практики у школах здобувачі здійснюють вимірювання, спостереження та тестування школярів для виконання дипломних і магістерських робіт за самостійно обраними напрямами. Окрім цього, вони беруть участь у виконанні завдань, підготовлених кафедрою в межах актуальних наукових проєктів — щоразу нових, відповідно до тематики досліджень, над якими працює колектив у даний період.
 
На кафедрі працює студентський науковий гурток, де учасники мають можливість поглиблено вивчати сучасні проблеми теорії і методики фізичної культури, кафедральні напрями досліджень, а також тематику НДР на 2026–2030 рр. — «Теоретико-методичні основи формування компетентностей різних груп населення у руховій активності в умовах освітніх змін». Щороку найактивніші й найуспішніші учасники наукового гуртка гідно представляють ЛДУФК імені Івана Боберського на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт, де посідають призові місця та підтверджують високий рівень підготовки здобувачів кафедри. До гуртка може долучитися кожен, хто прагне розвиватися, шукати відповіді на складні наукові питання, пробувати себе у ролі дослідника та робити перші кроки у науковій кар’єрі.
 
Багато хто з активних учасників гуртка згодом вступає до аспірантури, успішно захищає дисертації й повертається на кафедру вже у статусі науково-педагогічних працівників, продовжуючи розвиток кафедральної науки та примножуючи її традиції.

2024 - 2025 навчальний рік. Конкурс наукових робіт. Олімпіада.

2024 - 20245 навчальний рік. Список публікацій

2024 - 2025 навчальний рік. Конференції

2023 - 2024 навчальний рік. Список публікацій

2023 - 2024 навчальний рік. Конференції

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.

2023 - 2024 навчальний рік. Список публікацій

2023 - 2024 навчальний рік. Конференції

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.

2021 - 2022 навчальний рік. Список публікацій

Неформальна освіта

Неформальна освіта — це організоване навчання поза межами формальної системи (університет), яке не дає державного диплома, але забезпечує нові знання, компетентності та практичні навички.

Її головні ознаки:
🔸 Добровільність — людина самостійно обирає, чого хоче навчитися.
🔸 Гнучкість — формат, тривалість, темп і тема визначаються потребами слухача.
🔸 Практична спрямованість — навчання орієнтоване на життєві та професійні навички.
🔸 Різноманітність форм — тренінги, майстер-класи, вебінари, інтенсиви, молодіжні обміни, онлайн-курси.
🔸 Сертифікати, а не дипломи державного зразка (проте їх враховують під час атестацій, портфоліо, професійного росту).
 
Приклади неформальної освіти:
•Курси першої допомоги
•Тренерські й суддівські сертифікації
•Тренінги з інклюзивної освіти
•Програми лідерства, волонтерства, молодіжні обміни
•Освітні онлайн-платформи (Prometheus, EdEra, Coursera тощо)
 
Для студентів педагогічного факультету спортивного університету неформальна освіта особливо корисна, бо дає можливість розвивати:
✔ практичні тренерські навички
✔ інклюзивні та психолого-педагогічні компетентності
✔ лідерство, комунікацію, роботу з групою
✔ сучасні методики викладання фізичної культури
✔ міжнародний досвід (сертифікації, обміни)
 
Перелік корисних ресурсів для неформальної освіти, які можуть бути корисними студентам педагогічної освіти ЛДУФК ім. І. Боберського. Ці ресурси охоплюють онлайн-курси, професійний розвиток, освітні платформи, а також наукові та методичні джерела.
 
Ресурси для неформальної освіти студентів пед­освіти
1.Prometheus
Українська безкоштовна платформа онлайн-курсів. Має курси з педагогіки, психології, методології викладання тощо.  
2.EdEra
Ще одна українська освітня платформа з курсами з педагогіки, викладання, методик, освіти дітей з особливими потребами тощо.  
3.Дія. Цифрова освіта
Портал, зазначений серед онлайн-ресурсів — корисний для розвитку цифрової грамотності, особливо корисно для майбутніх педагогів, які працюватимуть з технологіями у навчанні.  
4.ВУМ (Відкритий Університет Майдану)
Платформа громадянської і соціальної освіти: курси з лідерства, громадянської участі, підприємництва, соціальної активності тощо.  
5.Coursera / edX
— Coursera: через партнерство з МОН вказано як один із ресурсів.  
— edX: велика міжнародна платформа з університетськими курсами, зокрема й з педагогіки, управління освітою, соціології освіти тощо.  
6.FutureLearn
Платформа з курсами від університетів Великої Британії та інших країн. Має освітні курси, які можуть бути цікаві студентам педагогічних наук.  
7.OpenUpEd
Європейська платформа масових відкритих онлайн-курсів (MOOC), що підтримує багато мов і тем, включаючи педагогіку.  
8.Iversity
Європейська онлайн-платформа, яка проводить інтерактивні курси, та деякі з них дають академічні кредити / сертифікати.  
9.TED
Відео та промови на різні теми — ідеї, натхнення, педагогічні підходи, освіта тощо. Дуже корисно для розширення світогляду і педагогічного мислення.  
10.Центр професійного розвитку педагогічних працівників
— У їхньому переліку корисних ресурсів є методичні матеріали, вебінари, поради для вчителів — дуже релевантно для студентів педосвіти.  
— Також на сайті цього центру наведено “Кращі 22 онлайн-платформи для самоосвіти”.  
11.Статті та наукові журнали з теми неформальної освіти
•Стаття «Організаційні форми неформальної освіти здобувачів вищої освіти в Україні» — корисна для розуміння теорії неформальної освіти.  
•Стаття «Цифрові освітні платформи як інструмент реалізації неформальної освіти» — корисна для аналізу електронних платформ.  
•У контексті педагогічної освіти варто також глянути локальні дослідження — наприклад, як студенти педагогічних спеціальностей використовують неформальну освіту.  
12.Положення про неформальну освіту у ЛДУФК ім. І.Боберського (https://www.ldufk.edu.ua/wp-content/uploads/2023/02/polozhennia_neformalna_osvita.pdf)

Вакансії для здобувачів

Скринька довіри

Прокрутка до верху