У рамках освітніх компонент «Організація барної справи» та «Технологія продукції ресторанного господарства» проведено практичне заняття з приготування гарячих напоїв ресторанного господарства проведено практичне заняття з приготування гарячих напоїв відповідно до робочої програми у «Cloud N7» TЦ Роксолана (7-й поверх) площа Соборна, 14 м. Львів.
Навчальне заняття провели викладачі кафедри: доцент Іжевська О.П. та доктор філософії Шевелюк М.М., з ініціативи професорки, завідувачки кафедри готельно-ресторанного бізнесу ЛДУФК імені Івана Боберського Паски М.З. Завданням студентів було діагностування технологічних процесів приготування теплих та гарячих напоїв на основі потенційних ризиків та визначення критичних точок контролю.
Студенти розглянули:
- Технологічні характеристики сировини за сукупними ознаками та визначили шляхи формування асортименту.
- Кваліфікаційні вимоги до професії бармена та примірні посадові обов’язки.
- Комплектацію штату працівників бару: складання штатного розпису та розподіл обов’язків.
- Правила особистої гігієни бармена.
- Основи охорони праці у барі.
Практичну частину провела бренд-амбасадор компанії Monin – Тетяна Козік, яка організувала майстер-клас із приготування сучасних напоїв на основі пюре та сиропів Monin. Студенти не лише побачили процес приготування, а й дізналися тонкощі створення смакових балансів у гарячих лимонадах та вітамінних чаях.
Серед представлених напоїв:
- Гарячий лимонад «Смородина-Сіннамонрол» з пюре смородини та сиропом «CinnamonRoll».
- Гарячий лимонад «Смородина-Шоколадне печиво» з поєднанням ягідних і десертних нот.
- Вітамінний чай «Пряна смородина» з чорним чаєм, лимонним соком і сиропом «Зимові спеції».
- Гарячий лимонад «Мандарин–Бузина» -цитрусово-квітковиймікс із пряним післясмаком.
Тетяна поділилася порадами щодо презентації напоїв та особливостей подачі, наголосивши, що успіх бармена полягає не лише у рецептурі, а й у комунікації з гостем та правильному підборі назв у меню.
Історія та розвиток Monin
Компанію засновано в 1912 році в місті Бурж (Bourges), Франція, молодим підприємцем Жоржем Моніном (Georges Monin). Спершу компанія виробляла вина та спиртні напої, але у 1920-х роках Жорж почав експериментувати з ароматизованими сиропами та концентратами смаку. Після смерті Жоржа Моніна у 1944 році бізнес перейшов у руки його сина, Пола, який зосередив увагу на розвитку сиропів і поступово відійшов від винної продукції. Сьогодні компанія залишається сімейним бізнесом (третє покоління) – керівництво бере на себе Олів’є Монін (Olivier Monin), онук засновника. Monin присутній у понад 140 країнах світу, і близько 75 % доходу компанії формуються за рахунок експорту. Компанія пропонує понад 120-150 смаків сиропів та ароматизаторів, охоплюючи багато напрямків – від класичних фруктових до спецій, десертних, трошки екзотичних нот. У 1954 році Monin створив перший концентрований сироп GLASCO, на основі концентрованого лимонного соку – це був один із перших форматів сиропу, який міг зручно використовуватись у харчовій та барній індустрії. Компанія також активно працює в напрямі безцукрових та дієтичних варіантів: Monin Sugar Free Syrups виготовляються з еритритолом та сукралозою і мають нульову калорійність (за умови збереження смакової якості).
Якість, стандарти та особливості продукції
Monin дотримується строгих стандартів якості: їхній девіз – «La passion de la qualité» (Пристрасть до якості). Більшість продуктів не потребують холодильного зберігання до відкриття (за умови зберігання в помірних умовах – 18–27 °C). Термін зберігання (не відкрита пляшка) для типових сиропів у скляних пляшках об’ємом 750 мл – 36 місяців, з деякими виключеннями для смаків лимону, лайму та апельсину (24 місяці) тощо. Продукти Monin сертифіковані як Kosher, а також багато варіантів є безглютеновими.
Запрошуємо приєднатись до офіційних сторінок нашого Університету в соціальних мережах!