Львівський державний університет фізичної культури імені Івана Боберського

НАВЧАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ – ІЗ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ У НОВІЙ ЛОКАЦІЇ

25 вересня студенти другого курсу спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» та студенти другого курсу спеціальності 242 «Туризм та рекреація» і викладачі кафедри готельно-ресторанного бізнесу: доцент Ольга Тесля та викладач Юлія Писко, за сприяння завідувачки кафедри ГРБ, професорки Марії Паски, відповідно до робочої програми провели практичне заняття у оновленому закладі мережі ресторанів SHOco, розташований за 100 метрів ходьби від університету. 

Адміністратор закладу розповіла студентам про концепцію закладу і основні принципи його функціонування. В ході практичного заняття студенти ознайомились з основними підрозділами, які забезпечують безперебійну роботу і якість надання послуг, а також мали можливість спостерігати за роботою відкритої кухні і оглянути розкішну вітрину з величним асортиментом десертів та випічки. Особливу увагу керівництво закладу приділяє якості наданих послуг, про що було наголошено студентам та проведено розбір кейсів. В надскладний для нашої країни час було наголошено на необхідності залучення бізнесу до різноманітних благодійних ініціатив. Звертаючись до інноваційних підходів роботи з клієнтами, було представлено унікальний мерч закладу – колаборації з львівськими дизайнерами, зокрема Оленою Онуфрів, чиї роботи прикрашають заклад, брендовані коробки з авторським принтом та багато сувенірної продукції, яку можна придбати. Безкоштовні пакети було замінено на платні, вартістю 10 грн, усі кошти з придбання яких перераховують до БФ «Добродій».  

Одним з основних сучасних напрямків забезпечення якісного сервісу є дружність до тварин, тож студентів ознайомили з тонкощами обслуговування клієнтів з чотирилапими, для яких в закладі створені усі необхідні умови, а також наявні смаколики.  

«Шоко» демонструє якість продукції і високий сервіс, тож навіть якщо перехожому необхідно лише підзарядити гаджет – його любʼязно зустрінуть, запропонують відпочити і склянку води.  

Дане практичне заняття дало можливість студентам ознайомитись з основними основними принципами клієнтоорієнтованості та відкритості до відвідувачів.  

Дякуємо за нові знання!

 


Запрошуємо приєднатись до офіційних сторінок нашого Університету в соціальних мережах!

Instagram | Facebook | Telegram | TikTok | YouTube | Twitch

Прокрутка до верху